Προσοχή στις αγορές από εκπτωτικές ιστοσελίδες

«Στην ιστοσελίδα σας, υπάρχει αναρτημένη μία προσφορά του προμηθευτή xxx για επίγειο ψηφιακό δέκτη TV. Αναφέρεται ότι η αρχική τιμή ήταν 50 ευρώ και μετά από έκπτωση 32% το προϊόν προσφέρεται στην τιμή των 33,9 ευρώ. Εκτός του ότι με σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο οι τιμές που πωλείται αρχίζουν από 25,76 ευρώ, ο ίδιος ο προμηθευτής στην ιστοσελίδα του το πουλάει στην τιμή των 29,9 ευρώ.»

«Αγόρασα την προσφορά της εταιρείας xxx με αριθμό κουπονιού 24/2728. Στο κουπόνι αλλά και στην προσφορά, αναφέρεται ότι η αρχική τιμή του προϊόντος ήταν 200 ευρώ και με το κουπόνι 99 ευρώ, ήτοι έκπτωση 51%. Όμως, 99 ευρώ είναι η κανονική τιμή του προϊόντος και στο κατάστημα, την οποία μάλιστα διαφημίζει με σχετική μεταλλική πινακίδα και δεν υφίσταται καμία έκπτωση.»

«Μέσω site αγόρασα ιατρική εξέταση τεστ Παπανικολάου, αντί 20 ευρώ. Στο ιατρικό κέντρο, όπου έκανα την εξέταση, αποδείχθηκε ότι η τιμή της, ήταν 15 ευρώ, για κάθε ασθενή, χωρίς κουπόνι.»

«Αγόρασα κουπόνια, για ημιμόνιμο μανικιούρ-πεντικιούρ. Η λέξη ημιμόνιμο αναγραφόταν, στα κουπόνια. Στην επιχείρηση, όπου έκανα το μανικιούρ-πεντικιούρ μου είπαν ότι τα κουπόνια είναι μόνο για απλό και όχι για ημιμόνιμο.»

«Αγόρασα εκπτωτικό κουπόνι, για γυμναστήριο, διαρκείας 5 ωρών. Το γυμναστήριο δεν υπάρχει.»

Οι παραπάνω είναι πραγματικές καταγγελίες, που δεχτήκαμε, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Οι απαντήσεις, των προμηθευτών, για τις τρεις πρώτες περιπτώσεις, ήταν ότι οι προμηθευτές τους έκαναν τις ίδιες προσφορές, ή ότι η προσφορά του προμηθευτή αφορά μόνο συγκεκριμένους τύπους προϊόντων.

Πρέπει να επισημάνουμε ότι, στην ελεύθερη αγορά, οι τιμές διαμορφώνονται, ελεύθερα. Έτσι, ίδια προϊόντα μπορούμε να τα βρούμε, σε αρκετά διαφορετικές τιμές. Επειδή, όμως, σε αυτές τις ιστοσελίδες, με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, τα κουπόνια κ.λπ, μπαίνουμε, με την πεποίθηση, ότι θα βρούμε το προϊόν, που θέλουμε, στη χαμηλότερη τιμή, δεν κάνουμε καμία έρευνα αγοράς, πριν αποφασίσουμε και πριν αγοράσουμε συγκεκριμένα προϊόντα.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή, εφιστά την προσοχή των καταναλωτών:

  1. Δεν αγοράζουμε τίποτε και από πουθενά, αν, προηγουμένως, δεν έχουμε  πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς.
  2. Διαβάζουμε, πάντοτε, πριν αγοράσουμε τους όρους και τα «ψιλά γράμματα». Εκεί «κρύβονται» κίνδυνοι και παγίδες.
  3. Πριν κάνουμε κάποια αγορά ελέγχουμε αν, πράγματι, οι επιχειρήσεις είναι υπαρκτές.

Στη δύσκολη περίοδο της κρίσης, που βιώνουμε, τα χρήματά μας είναι ακόμα πιο πολύτιμα. Και επειδή σε τέτοιες περιόδους, οι «λύκοι» περισσεύουν, ας προστατεύσουμε τα χρήματά, που μας έμειναν.

http://kepka.org/

About Antikleidi Blog

Antikleidi blog antikleidiblog@gmail.com
This entry was posted in Δίκτυο/internet. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s