Γιατί … όλα εξαρτώνται μόνο από μένα..

slide-1-728ένα ακόμη ανυπόστατο κείμενο:

Σήμερα ξύπνησα νωρίς και αναρωτήθηκα τι πρέπει να κάνω, πριν το ρολόι μου δείξει μεσάνυχτα.
Είναι δική μου η απόφαση να διαλέξω, με ποιόν τρόπο θα ξοδέψω τη μέρα μου …
Μπορώ να παραπονεθώ γιατί βρέχει, ή να ευχαριστήσω την βροχή γιατί καθαρίζει την ατμόσφαιρα!
Μπορώ να είμαι θλιμμένος επειδή δεν έχω χρήματα … ή να νιώσω ευτυχισμένος, επειδή αποφάσισα να περιορίσω τις δαπάνες μου!
Μπορώ να γκρινιάζω για την υγεία μου, ή να ευγνωμονήσω το Θεό που είμαι ζωντανός!
Μπορώ να παραπονιέμαι ότι φταίνε οι γονείς μου για τη φτώχεια μου, ή να τους ευγνωμονώ που με έφεραν στον κόσμο!
Μπορώ να βαριέμαι όταν πρέπει να πάω να δουλέψω, ή να νιώθω ευλογημένος, που έχω μια δουλειά!
Μπορώ να δυσανασχετώ, επειδή πρέπει να κάνω κάποιες δουλειές στο σπίτι μου … ή να δοξάζω το Θεό, που έχω μία στέγη!
Μπορώ να στεναχωριέμαι, γιατί κάποιοι φίλοι μου με πλήγωσαν … ή να είμαι γεμάτος χαρά, επειδή μπορώ να κάνω καινούργιες φιλίες!
Μπορώ να είμαι απογοητευμένος γιατί κάτι που ονειρεύτηκα δεν πραγματοποιήθηκε … ή να είμαι ευτυχισμένος γιατί έχω τη δυνατότητα, να κάνω μια καινούργια αρχή!
Η μέρα είναι μπροστά μου και με περιμένει. Περιμένει να την προγραμματίσω, με τον τρόπο που θέλω εγώ!
Κι εγώ είμαι εδώ! Είμαι ο άνθρωπος που μπορεί να δώσει μορφή και σχήμα σ’ αυτό το υπέροχο έργο …
Γιατί … όλα εξαρτώνται μόνο από μένα!!!
ΤΣΑΡΛΥ ΤΣΑΠΛΙΝ

…………………………….

Φυσικά δεν το γραψε κανένας Σαρλώ όπως κι αυτό «Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου«

Μάλλον μπερδεύτηκαν από το παρακάτω βίντεο , το οποίο ξεκάθαρα λέει ότι «Το κείμενο και τις εικόνες τα βρήκα στο διαδίκτυο…αγνώστου δημιουργού, αλλά μου άρεσαν πολύ και έτσι προέκυψε το βιντεάκι αυτό!!!»

http://www.youtube.com/watch?v=zqhs4W3w1tg

Το κείμενο είναι προγενέστερο ίσως ξεκίνησε απο δω : slide-1-728http://www.slideshare.net/ypatia69/apo-mena-exartatai

όπως και να χει φαίνεται ότι κανείς δεν διαβάζει πια και η εικόνα είναι αυτή που μετράει… γιατί κι εδώ δεν δίνει πηγή απλά έχει εικόνες του Σαρλώ

About Antikleidi Blog

Antikleidi blog antikleidiblog@gmail.com
This entry was posted in Δίκτυο/internet. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

